fofaa

2018-04-04
21:12:11

Dag 9 - skriv om ett bra minne

ÅÅHH okej!! 
Jag har kommit på ett ganska bra minne. Det är inte det bästa men det är ett ganska bra minne. 
Så det var en fredag, 3e året på gymnasiet. Tror vi bara hade två lektioner på fredagar. Minns inte vad den första lektionen var, men min sista var Design tillsammans med fabbe. Och mellan lektionerna hade vi håltimme så jag och fabbe drog hem till mig och körde cod. Och jag blev svinarg på honom för han vann xD sen gick vi tillbaka till skolan, hade lektionen och det var allmänt nice. Det var fredag och design lektionen var en av mina favorit lektioner faktiskt. Sen kom jag hem och kollade till mina två gerbiler, Señor och Pepsy. Och Pepsy hade gömt sig under en kartongbit som jag gett dom för att tugga på. Och Señor gick runt i buren bara tror jag. Och jag tyckte det var så konstigt att hon var där under så himla länge. Och kartong biten rörde sig hela tiden. Efter ett tag lyfte jag den och så såg jag 4 små rosa nakna bollar 😍😍😍😍 4 asgulliga jävla gerbil bebisar. Var så jävla glad. Men fick inte hålla på för mycket. Så jag la tillbaka kartong biten och gick till köket och spelade l4d2 och skrev till folk att jag precis fått 4 gerbilungar. Det var en ganska bra dag. K bye



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: