fofaa

2017-10-18
00:05:50

Dag 2 - ta en bild på fem saker du gillar

Har så många fler saker jag gillar men fick ju bara välja fem stycken så ^^ 

1. Väskan längst bak, har velat ha en sån liknande i kanske en månad nu. Den är väldigt liten och känns ganska praktisk att ta med till en utgång. Brukar alltid ha med min stora väska eller min bruna lilla väska men båda är ganska oparty, speciellt om jag kanske vill klä upp mig lite extra. Så därför tyckte jag denna var perfekt! (Även om jag nästan aldrig går ut längre😂) 

2. Min parfym från Victorias secret. Fick den av André när min förra började ta slut. Älskar den. Luktar så jävla gott. 

3. Min kajal från makeup store! Så jävla bra. Fick en av Amanda men den tog slut så sprang direkt till makeup store för att köpa en ny! Älskar den. 

4. Min klocka. Köpte den med mamma för över ett år sen. Har på mig den i princip varje dag (när jag går ut). Däremot inte när jag jobbar. 

5. Mitt favorit halsband. Fick den av André i julklapp förra året, brukade använda den hela tiden men jag gillar ju att variera lite också. Så har den inte lika ofta som förut, men använder nog det halsbandet mycket mer än alla andra. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: