fofaa

2017-05-01
19:02:06

1 Maj

Hej! 

Ligger i sängen nu, hade tänkt duscha sen försöka plugga. Har inte hunnit blogga då jag varit väldigt stressad, trött och sjuk. Åkte hem till André förra veckan då han var sjuk och han smittade mig haha. Så fick feber dagen efter, vi gick ut med hans pappa och lillebror till ett enormt lekland då jag började må dåligt, sen åkte vi hem till hans faster och alla var jättesnälla och gav mig te och medicin ❤ extremt omtänksamma, älskar hans familj 😍 sen åkte vi hem till honom då han tog hand om mig medans jag bara låg sjuk och klagade och bölade, hahaha. Sen under veckan var jag bara sjuk och seg, pluggade oså. 
Skrev prov i fredags, gymmade sen åkte jag till André. I lördags blev det segt så stannade en kväll till, sen hämtade vi Patrik (Andrés lillebror) oså var vi med honom i några timmar, var ganska Nice😍 sen gick vi till en fin restaurang i lilje, spontant. Var också ganska Nice ❤ sen gick vi hem till honom och somnade och missade sista pendeln x) så fick åka hem idag, skitfint väder dessutom :o 
Ok det var typ allt. Ah juste klippte håret, bara topparna tho. Och jag och André åker bort nu på lördag! 😁 är väldigt taggad!! Ska spendera resten av veckan (förutom imorgon kanske) på att packa!! 😀😀 k bye. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: