fofaa

2017-01-03
19:16:03

Bättre lycka nästa år.

Hej! 

Har glömt att blogga höhö. Hmm. Var ju nyår ganska nyligen. Har som vanligt inte en ända bild på det tyvärr. Var lite stressad i början, trött också och ganska otaggad. Vi kom dit och det var ganska nice ett tag. Vid tolvslaget/efter tolvslaget så gick det bara utöver. Folk blev lite för fulla, orkade inte direkt med det.. var ju nyår trots allt. Så fick torka upp (inte bara jag ofc) massa champagne och annan alkohol som hade välts/spillts på golvet. Sen skulle vi dra men vi missade sista bussen 😊😊😊😊😊😊😊 så var det ett jävla liv att ta sig därifrån, aldrig mer lidingö haha. Lyckades få en uber men svindyrt var det. Nä asså det var en ganska så bajs kväll tbh. I början var det nice, hade det fortsatt så hela kvällen så hade det varit ok. Men aja, nästa nyår får väl vara i freaking stan eller inte alls 🍾🎉
Hmm, vad mer? Jo juste, mina föräldrar åker bort ganska snart. Den här månaden. Så kommer ha ff ett litet tag, är fett taggad på att få dega i vardagsrummet med netflix och André. Och dricka hehehe. NEJ, INGEN FEST. Har sett/hört för många hem trashas. Mitt ska absolut inte vara en av dom. Om jag trashar det själv så får jag väl skylla mig själv 😂 
Ok nu har jag nog inget mer att berätta. K bye. 

Ända nya bilderna jag har x) får duga. Det var ändå min nyårsoutfit.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: