fofaa

2017-02-22
04:58:10

Long time no see

Hej! Kan inte sova för jag har alldeles för många tankar som vandrar runt i min tomma lilla skalle som distraherar mig. Såå, ehm. Ja. 

Nu var det en jävla tid sen senaste gången jag bloggade. Så jag har en del att berätta.
Hmm, vart ska man börja? Well, hade ff i nästan en hel månad! Vilket var skitnice. André var här med mig och bodde med mig. 
Första helgen hade vi hemmafest/chillkrök. Det var ganska så nice, hade väldigt kul! 
Hmm, helgen efter hade vi ett till chillkrök fast med mycket mindre folk. 
Och helgen efter det åkte vi på kryssning med några av Andrés vänner. Det var också väldigt nice. 
Hmm, nu i helgen var jag och André på bröllop. Hans faster gifte sig, det var kul. Var dock så jävla trött och död så jag var inte särskilt kul att hänga med. Senare på kvällen mötte vi upp Jovan, Nikola och några till för att fira deras födelsedag. Stannade inte så länge då jag typ ville somna på dansgolvet och hade för jävla ont i fötterna eftersom att jag hade gått i klackar hela dagen och kvällen. Ugh. Inte nice. 
Och nu har jag inte gjort så mycket mer. Varit deppig, varit för mig själv osv. Ni vet känslan då man inte är ensam men känner sig ensam? Typ så. Men whatevah. Är inte så stort fan längre av att dela med mig när jag är ledsen (iaf inte mega detaljerat tyck-synd-om-mig-gnällande). Hoppas jag inte gnällt någon gång under dom senaste 10 inläggen bcuz dubbelmoral hallå x) nej men, ska lägga upp lite bilder. Har nog inte så många som vanligt. K bye.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: