fofaa

2017-12-28
22:44:10

Lots

Hej!
Bloggar för första gången från min dator på väldigt lång tid. Känns väldigt bra. Jag berättade väl att den gått sönder? Skickade in den på lagning och den slutade funka efter det. Den frös efter en timmes användning. Det sög. Men André fixade det! Blev skitglad. Sen installerade han sims på datorn också vilket är ännu bättre. Och nu har jag även steam och är reunited med mitt l4d2 igen <33 (vettefan hur man gör emojis på datorn). 
Jag har iaf för det mesta varit med André. Hade ff i ungefär tre veckor så han bodde här med mig under den tiden. Det var väldigt nice. 
Men hmm, vad mer? Jo, fått en del julklappar. Från André har jag fått en ny datamus, två böcker och min enhörning so far. Fucking grymma saker. Böckerna har jag velat läsa väldigt länge men inte köpt, så blev skitglad. Började läsa en av dom på en gång. Men sen dess har jag inte hunnit :( wä. Enhörningen behöver jag inte ens kommentera. Och musen... den fucking lyser!! Och har massa knappar. Vet knappt vad dom används till hahahaha. HAr inte riktigt kommit in i den nördfasen än, men det kommer nog med tiden. Love it iaf. Sen har jag fått hårprodukter av Andrés mamma som är grymma. Använde det ikväll, mitt hår luktar gott och är väldigt lent atm. Av pappa har jag fått en parfym och av mamma fick jag en massa kläder från hennes resa :D Så det har hittills varit en ganska bra jul. Oreo fick alspån och tuggrejer som han älskar ^^ av Elli fick jag ett väldigt fint linne och väldigt jävla gosiga strumpor som jag har på mig just nu höhö. Och från mig till mig har jag fått en klocka, nageltorkare,och högtalare hahaha. André hjälpte mig välja högtalare som inte var alltför dyra, är ju inte rik. 
Nu har jag nog inte mer att berätta. Blir lite för långt inlägg. Plus har inga bilder då jag skriver från en helt tom dator haha, har endast spel xD 
K bye, 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: