fofaa

2017-08-09
14:18:17

Har aldrig varit bra med rubriker

Hej! Ligger i sängen nu och kollar the OC. Var så länge sen jag bloggade och André har bett mig att göra det så många gånger så kunde väl lika gärna göra det nu på min lediga dag! 

Så, har väl ganska mycket att skriva om nu men lär säkert glömma ganska mycket också haha. 
Såååå.. har börjat hänga och gymma med Lorena. Elli joinade oss igår! Var ganska nice. Annars har jag jobbat för det mesta, knappt gått ut då jag jobbar på helger mest. När jag är ledig gymmar jag eller så är jag med André eller Amanda :) Jovan jäveln har rest bort men han borde komma tillbaka snart 😁
Vad mer kan jag berätta? Jo, jag glömde nämna att jag färgat håret. "Färgat" haha, mer slingat typ, kallas balayage, men folk vet inte vad det är. Tänk er ombre, fast aa. Slingat. Googla. Ville bara ha håret lite ljusare. Blev ganska nöjd :) nu syns mitt hår lite mer på bilder vilket jag gillar 👍
Jag bodde också hos André i en vecka då hans familj åkte bort på semester. Det var väldigt nice! Vi spelade, drack, kollade filmer & serier. Gick ut lite också, träffade Amanda & max, Adrian & Elfi (PAR HÖHÖÖ).
En annan gång gick vi spontant ut och åt i kungshallen(tror det är så stället heter?). Han bjöd på sushi ^^ han åt dock hamburgare för han är konstig. Sen köpte vi fan en massa, spontan shoppade. Bjöd honom på frozen yoghurt 😁 ville egentligen ta honom till ett annat ställe som förut fanns i Hötorget men den är borta, stället vi var på var inte lika nice :/ men jag hoppas jag att han tyckte om det. Hmm vad mer? Jobbet går ganska bra, igår var dock den värsta dagen hittills. Var väldigt svårt att fortsätta le eftersom att aa, svårt när man blir frustrerad på människor. 
Efter jobbet igår gick jag till gymmet med Elli och Lorena som sagt. Efter det kom André hem till mig. Han är så söt. Vi var i Liljeholmstorget för några veckor sen och gick förbi GameStop där vi hade sett en ganska stor piplup (Pokémon, pingvin). Och jag ville ha honom ofc för han var skitsöt, men han var lite dyr och tänkte att jag skulle vänta tills nästa lön. Men när jag fick lönen köpte jag istället en keps (också från GameStop) med groot från guardians of the Galaxy och tänkte att det var ett bättre köp. Men varje gång vi gick förbi så ville jag ha han, men köpte aldrig. Var fortfarande glad över att se honom kvar i affären. Men sen en dag var han borta :( och jag blev ledsen och gnällde över det hela dagen. Och igår innan André kom så sa han att han skulle bli sen för att han behövde fixa något och att det skulle vara värt det. Så jag duschade medans. Sen kom han och han hade köpt piplup till mig 😢😢😢😭😭😭😭😭 plus att han hade köpt en liten surig emoji gosedjur i Skellefteå. Var inte beredd på det tbh. Trodde han skulle fixa mat eller något xD eller glass 🍨 men blev skitglad. Myste med piplup hela kvällen och somnade med honom. 
Idag skulle jag träffa Lorena men hon fick migrän :/ så om André svarar så kanske jag träffar honom hihihi. 
Nu har jag skrivit en jävla massa, kanske för mycket t o m hahaha. Ska lägga upp bilder! 
K bye. 
  

Försökte lägga dom lite i ordning men det gick lite sådär x) 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: