fofaa

2016-09-26
18:59:08

Kill me now typ

Holaa! Är det någon därute som fortf läser? x) inte för att jag hade en stor summa med läsare förut heller haha.
WHATEVAAAH!
Sitter och pluggar lite nu, har tenta nu på onsdag så ska plugga hela natten, eller iaf tills jag deckar då jag inte fick så mycket gjort under helgen :/ sen OM jag orkar så ska jag även städa mitt rum. Det är så kaosigt och en väldigt avtändande(haha :p) miljö att plugga i.
Hmmmmm. Så på senaste tiden har jag försökt plugga en massa, för många panik- och ångestattacker, yaay. André har hjälpt mig igendom dom tho ❤️❤️ mmmm beställde ÄNTLIGEN Ellis present idag, den är sen som fan. Och ska fixa Amandas present på onsdag efter tenta helvetet :) och sen antagligen supa huvet av mig på fredag med Jovan då han håller på med en hemtenta fram tills på torsdag. Men öh vet inte vad mer jag kan skriva nu, så ska lägga in bilder istället ^^ byezzz

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: