fofaa

2016-11-06
21:40:00

Ya

Hej! Ligger i sängen nu och kollar min novela c: hehe. Idag har jag inte gjort så mycket, försökt hitta jobb.
I fredags åkte mina föräldrar på kryssning så André sov över. Det vart jättemysigt, vi drack lite och hade det nice. Dagen efter gick vi upp relativt tidigt, fixade oss och sen åkte vi iväg till rågsved och jag fick träffa hans familj :) jättesnälla och roliga. Hans lillebror var så jävla söt!!!!!!!!! Dör!!!!!!!! Sen åkte jag hem, köpte pizza och hamnade i matkoma x)
Imorgon ska jag till universitet sen springa till hudläkaren. Är 20 minuters mellanrum från att föreläsning är slut och min bokade tid i Odenplan, borde nog hinna iaf :) min läkare brukar ändå vara sen haha.
K bye

 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: