fofaa

2016-11-22
00:32:57

Porque tho?

Hej! 
Ligger i sängen nu och kollar Walking dead. Har freaking huvudvärk också, haft det i någon timme nu :/ inte grovt men ganska störande. 
Hmm har inte så mycket att berätta egentligen. Var på ljusbehandling idag sen gick jag till gymmet med Elli :) presenterna till André som jag beställt borde komma någon gång den här veckan, är fett glad!! Sen ska jag nog beställa en till sak, men inte gjort det än. Lat jag är höhö. Och sen har jag en till present jag måste fixa och det har jag nog massa tid för. Hoppas jag. Ha-ha. Tiden går för jävla fort. 
EHM, i lördags skulle jag köpa ny laddare för den jag har nu började pajja rejält, och söta André följde med mig ^^ sen var vi på BK, sen åkte vi hem till honom och var rastlösa typ. Haha. 
Så förutom det har typ inget nytt hänt. Jag vet, mitt liv är som ett oändligt äventyr. 
K bye. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: