fofaa

2016-11-06
22:03:00

Dag 6 - bästa dagen iår och varför

Alltså, det finns två dagar som jag kom att tänka på. Första jag tänkte på var nyår för det var typ första gången jag firade nyår på riktigt och hade det jävla kul. Var lixom med alla nära och kära och aa! Var riktigt nice.
Andra dagen jag tänkte på var inte riktigt "bästa dagen" men en av dagarna då jag haft som mest kul. Iaf början av kvällen. Det vart senaste gången jag var katastrof full (haha). Var hemma hos Elli med André och vi körde uno. André var kaxig som vanligt och övertygad om att han skulle vinna. Så jag och Elli teamade upp oss mot honom och vann >:) han blev minst sagt lite tjurig ^^ men det var allmänt en skitkul kväll (början som sagt). Resten av kvällen var också ganska kul men tbh hade jag hellre bara stannat där och druckit med dom och chillat :)


Nyår ^^

 

Lite fina bilder från vår awzum kväll ^^
K bye

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: