fofaa

2016-11-03
12:52:07

Dag 5 - Berätta om ett tillfälle du skulle vilja uppleva igen

Hade precis skrivit klart inlägget oså lämnade jag appen en stund för att fixa bilder och hela inlägget försvinner, värdelösa äckelapp.
Men jaja får väl skriva om skiten då.
Så jag skrev att tillfället jag vill uppleva igen är kvällen då jag träffade André för första gången. Stackaren han är den ända som läser min blogg typ och jag har redan sagt det här till honom massa gånger x) men anledningen till att jag vill uppleva det igen är för att jag inte uppmärksammade tillfället då vi träffades. Asså när vi hälsade osv. Kan verkligen inte komma ihåg det då det lixom bara var en brief moment. Och det stör mig haha. Sen kan man ändå passa på att uppleva hela kvällen igen. Det var en kul kväll ^^ k bye x2

#tb when he made me cry in spanish

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: