fofaa

2016-11-14
18:51:29

Börjar ändå bli lite bättre

Hej!
Ligger i sängen just nu men så fort jag bloggat klart så ska jag gå upp och diska och städa rummet lite. Blir stökigt så himla snabbt, ugh så irriterande. Efter det ska jag fixa lite grejer inför Andrés julklapp. Ja det är fett tidigt och jag har redan börjat fixa lite med den. Vet egentligen inte exakt vad det ska bli. Försöker vara kreativ och jag hoppas det blir bra och att mitt inre barn slår till. Men ska såklart även köpa saker till honom :)

Hmm, i fredags gick jag på föreläsning, sen senare mot kvällen hade jag en jobbintervju. Troor att det gick ganska bra men vågar inte ha för höga förväntningar :( men hoppas verkligen! Efter det gick jag ut med André, Jovan, Gonza, Amanda och Weedrian. Vart helt ok. Vi gick till crazy horses(?) bredvid Café 60 i rådmans och var där ett tag. Sen drog jag, Amanda, André och Jovan vidare till Office ett tag. Sen drog vi hem.
I lördags var jag bara hemma hos André och hade det mys. Sov över, samma sak på söndagen och på kvällen gick jag hem :) har literally typ inga bilder.. så, k bye.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: