fofaa

2016-05-03
18:46:11

Oops

Holaaa! 
Ligger i vardagsrummet nu och kollar the O.C. Aldrig sett den innan haha, verkar helt okej hitills. 
Änywäy. Minns inte ens det senaste jag bloggade om? Antar att jag nämnde att jag var på fest i danderyd med Jovan, Amanda och Adrian. Daniil och hans kompis följde med också, så var det lite människor där man kände. Festen var väl ok. 
Dagen efter träffade jag Yas, Kajsa och Jovan. Vi var i hagaparken men det blev kyligt ganska snabbt så vi drog till mig efter ett tag eftersom jag hade ff x3 men inte så länge. Dom drog väl runt 12? 
Lite senare hade jag eget firande HÖHÖ :3 
Nä men dagen efter låg jag bara hemma och kollade filmer med mamma. 

Hmm, på torsdag ska jag på studentskiva med Amanda. Temat är maskerad. Ska bli nice :) 
Och nu har jag nog inget mer att säga. K bye. 
Eller jo, anna suger för Ariana grande är fett fin och ska lägga upp bilder från senaste dagarna. 






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: