fofaa

2016-05-24
09:33:04

När man ändå har massa tid 😊😊😊

Holaaa! Sitter nu i helenelund och väntar på min buss som går freaking assällan -.- två gånger i timmen går den 😊😊😊 
Men jaja så passar på att blogga eftersom det ändå var fett länge sen jag blogga. Eller känns iaf som det? Haha. Vad blogga jag om sist ens? Kommer inte ihåg asså. Orkar inte kolla heller ahahha. 
Men hmmm vad har mina 2 nånting läsare missat? Vart ute i måndags förra veckan med Jovan hahaha. Eller asså ute och ute han kom till mig med alkohol och vi chilla. Sen drog vi ut en stund och träffade några men det blev ba segt så ah. Skulle lixom jobba dagen efter också XD men det var fett nice för jobbade bara halvdag. Det var som om jobbet ba visste att jag var bakis. Men stället dom skickade mig till tyckte jag om fett mycket! Barnen var skitgulliga och personalen var otroligt trevliga :) skitnice skola. Jobbade där från tisdag till torsdag sen på fredagen skickade dom mig till en annan skola, eller aa då var det förskola. Det stället var också skitnice. Samma sak där, jättegulliga barn och jättetrevlig personal! 
Och på fredagen gick jag ut med Jovan, Elli, Vicky, två av Vickys kompisar och Adrian och Gonzalo. Det var faktiskt ganska nice, intressant kväll hahaha. 
Hmmm på fredag tror jag att vi ska ut igen, firar att jag äntligen får lön! Vill gå på klubb eftersom att det var så länge sen vi drog på nån klubb, så förhoppningsvis blir det freaking latino night! Annars vill jag inte 😂 hahaha men jaja. 
MEN IAF, på tal om lön och jobb osv så fick jag mail igår där dom sa att min lön höjs! Fyfan vad glad jag blev. Ni förstår inte asså hur glad jag blev. Typ inget kan förstöra mitt mood nu. Får lön snart, beställt lite linnen, ska ut på fredag, vädret är freaking underbart lixom come at me mitt mood är on point där den freaking ska vara! WAAAAH!!! Och min buss kommer "snart" haahaha. 
Och jag har pratat fett mycket med min kusin också vilket har vart ännu mer jävla nice. På riktigt asså, när jag pratar med henne är jag typ on top of the world. 
JUSTE och jag har köpt en ny plattång. 
Den är fett bra och skitfin också. Hehe. 
Men jaja är klar nu så byeeee







Oså lite bilder från senaste tiden :) haha 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: