fofaa

2016-05-28
20:29:22

Inte så illa

Holaaaaaa!
Ligger i sängen nu och lyssnar på lite musik så tänkte att jag kunde passa på och blogga lite ^^ 
Hmmmmm vad ska jag berätta om dåra? Jo, har jobbat typ hela veckan förutom måndag tror jag. Har vart lite segt. Jobbade på samma skola som jag bloggade om tidigare från tisdag till torsdag. Fett mycke jobb D: ugh. 
Men igår jobbade jag på ett fritids jag jobbat på innan som ligger i tensta! Det stället tyckte jag fett mycket om, barnen var lite kaosigare än jag minns men det var fortf skitnice. Barnen så söta och snälla. Men kaos hahaha. Körde just dance med en av barnen på slutet hahahaha det var skitkul. Jävla gympass XD Ska tillbaka dit på måndag hehe. 
Meeen iaf, efteråt åkte jag till skärholmen med Elli för ville handla lite smycken och liknande. Har inte köpt smycken på jag vettefan hur lång tid. Så fick med lite armband och halsband. Köpte även en ny väska som jag tyckte om fett mycket! Efter det åkte jag hem och hämtade ut mitt paket på hemköp :3 fick hem så fina grejer. Sen på kvällen mötte jag Jovan och Nikola och två av Nikolas kompisar. Vi gick till lion i gamla stan men det blev lite väl fullt och Nikola tyckte det stank XD så vi drog till after eight och chillade där. Var helt okej, sen kom Jonathan och Gonzalo med ett helt gäng hahaha vilket vart ganska nice. Dom satte på helt ok musik där så vi började dansa lite, vart ganska kul! Sen drog killarna till the office men jag och jovan drog till imperiet till nikola och dom andra men det vart tråk där. MEN! Hahaha, vakten ba jag känner igen dig. Sen jag ba AHH du jobbar på min skola han ba vadå din det är min XD jag ba kommer göra den min. Sen gick jag in ahahha. Nej men han jobbar på den där skolan jag var på den här veckan sen tisdag. Det var kul.
Iaf sen drog jag och jovan till the office och omg dom hade fett nice musik. Så det blev en del dansande hehehehe vilket var fett kul. 
Det var iaf en väldigt nice kväll. Men idag ska jag iaf bara ta det lugnt eftersom jag tänkt köra bil med pappa imorgon. Efter det ska jag träffa Amanda, tänkte bjuda henne på lunch/middag :) Hmmm nu tror jag inte att jag har mer att berätta så kkkkk bye. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: