fofaa

2016-03-03
21:11:50

Tiflisi

Hej!
Kom typ precis hem och skypar just nu med Jovan :) 
Var på min brorsas restaurang och det var ganska gott! Personalen vart nice också, ända jag inte tyckte om var att min bror och pappa och personalen börja pladdra på ryska och så sitter jag där och ba YA NE PONIMAYU LIXOM -.- haha men servitören dock han vart lite cute hehe. 
Vi satt där någon timme iaf sen skjutsade min bror oss hem, hans bil verkar mer modern än vår bil vill fan ha en ny bil nu hahaha. 
 
Aja! Jobbade inte idag så sov alldeles för länge ugh.. Juste! Fyfan, såg en video på fb där en tjej typ åt upp en liten mus eller råtta.. Blev så arg och äcklad.. Srsly vad är det för fel på människor? Usch asså. 
 
Har nog inte så mycket mer att skriva nu så kkkkk byeeeee!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: