fofaa

2016-03-02
20:31:31

Oops.

YO!
Ligger i sängen nu och lyssnar på musik, la precis upp en annons på blocket också. Lite grejer mamma vill att jag blir av med så hon och pappa har lixom tjatat jag vet inte hur lång tid -_-. Nu är det klart iaf! 
 
Hmm gick iaf till arbetsförmedlingen idag, vart helt okej träffade en tjej där som vart så snäll och trevlig. Hon pratade inte så bra svenska dock, hon har inte varit i Sverige så lång tid. Men fortf nice, vart bara synd att hon var borta när jag kom ut igen :( ville fan bjuda med henne ut på party. När det väl blir något haha. Men jaja! Får iaf ersättning för dom dagarna jag inte jobbade, yay! Inte så mycket tho men fortf nånting. 
 
Satt någon timme sen och kollade tutorials haha vill bli bättre med att sminka mig. Men jag har typ ingeet smink, så fick improvisera lite med det lilla jag har och resultatet var väl OK. Ser iaf bra ut från långt håll hahaha såg inte direkt proffsigt ut som andra är bra på att fixa XD men jaja, nu ska jag kolla kläder på river island ahaha är besatt srsly är en shopaholic skicka mig nånstans I need help. 
 
Imorgon efter jobbet(om jag ens ska jobba) så ska jag följa med pappa och äta middag med min bror på hans restaurang, aldrig varit där haha. Så hoppas det är god mat där x3 
Har nog inte mer att berätta egentligen, så K BYEE. 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: