fofaa

2016-03-25
17:18:40

NK

Holaa! 
Har precis ätit en massa mat ugh, kommer aldrig bli smal x( haha. 

Iaf! Igår träffade jag Jovan runt kl halv 3 för ville ha sällskap till NK eftersom att jag aldrig varit där. Fyfaaaaaan vad dyrt allting är där mygod. Anledningen till att jag ville dit var för jag hade fått sånnadär kuponggrejer eller vad det nu kallas i studentpresent från en familjevän ^^ så hade lite pengar att spendera.
Vi kollade runt i några affärer och jag kände mig verkligen som en outsider XD Märktes säkert 100 mil ifrån att jag inte riktigt hörde hemma där😭 Och så Jovan typ skämdes över varje grej jag sa så han gjorde mig ännu mer nervös -.- så kommer aldrig mer shoppa med honom. NEVÖR!!!!! 
Men såg iaf fett fina väskor, plånböcker, solglasögon osv som vart fett fina. Men till slut gick vi tillbaka till första affären vi var på och köpte ett fett fint halsband. Love it. 
Sen gick vi till gant för Jovan ville också köpa lite grejer till sig själv, personalen där var så trevlig omg. Löneförhöjning till dom pliz. 
Efter det drog vi till fridays för att äta, sen blev Jovan rätt så förbannad orkar ej förklara varför så vi drog till lion bar efteråt så han kunde relax lite XD sen drog vi till mig en stund sen drog han hem och jag somnade väl nån timme efter. Sååå nu ska jag lägga upp bilder iaf! K bye




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: