fofaa

2016-03-18
16:46:38

Lite lost

Hej! 
Ligger i sängen nu halvdöd typ. 
Har fått hem typ alla grejerna jag beställde hem! Var så glad, var som min birthday all over again haha. 
Mm imorse kom mina föräldrar hem också, dom var på kryssning höhö så hade ff från i onsdags tills idag ^^ vilket var ganska chill, Jovan och Amanda kom över första kvällen för att dricka och hänga lite vilket vart nice. Andra kvällen kom Jovan och Yas för ah detsamma :P vi gjorde drinkar hehehe, cosmos första kvällen och andra kvällen strawberry daiquiri 😁 
Min plan för ikväll blir definitivt att plugga! Samma imorgon. Och på söndag är Amandas kompis skiva. Ingen aning om vad jag ska ha på mig än. Ugh, får lista ut det senare. 

Tror inte jag har något mer att berätta, tråkigt liv jag har 😂 k bye



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: