fofaa

2016-03-21
18:38:43

Kaos

Hej! 
Sitter hemma nu och väntar på Jovan. Försöker kolla saker på datorn men det är typ omöjligt för internet är så äckligt segt just nu. Kommer typ inte in på nånting. Tar 100 år att ladfa ._. Alla vet att wifi är skitdåligt i mitt rum MEN NU ÄR DET FAN INTE OKEJ, det har seriöst lyckats bli ännu segare. Pappa vägrar ju lösa problemet så antar att jag får ta och göra det så snart som möjligt -.- 

Iaf! Igår träffade jag Elli och Jovan en stund i espresso house. Det var ganska mys, facking Elli livsnjutare ska åka iväg snart i tre veckor :( hon ba dumpar oss för att bli en jädrans pepparkaka för andra gången iår. 
Efter det åkte jag hem och åt och vila lite för senare skulle jag och några andra till en studentskiva. Mötte Fabbe sen drog vi till han med Amanda och Adrian, drack lite där sen drog vi till Pure, var där ett tag. Var ok men ganska dålig musik. 
Så efter ett tag när jag drog så hade tunnelbanan slutat gå o.o och ville ej ta taxi för det är så dyrt. Och eftersom jag inte kan något om nattbussar så var jag tvungen att promenera hela vägen hem.. Tog över en timme, gick extra segt för jag hade klackar på och kunde inte vägen heller.. Ringde min kusin för att inte känna mig så ensam :( hemsk kväll asså. Har fortfarande ont i fötterna ugh.  
Nu tog det här längre tid än jag tänkte, är lixom redan med Jovan haha! 
K bye. 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: