fofaa

2016-03-10
21:43:13

20

Hej! 
Kom hem ett tag sen, var på middag med mamma, pappa och en familjevän ^^ det var ganska nice. Maten var freaking skitgod, åt anticuchos(peruansk mat). Så det var nice. Innan det drog jag till systemet med Jovan, han skulle fixa lite mums till imorgon, jag med x3 
Annars har jag bara vilat hela dagen. Blev nämligen förskyld igår kväll så måste ta det riktigt jävla lugnt så jag inte blir för hemsk till imorgon, jag vägrar ställa in min fest och även om jag blir skjuten 10 gånger påvägen dit så tänker jag fortfarande ha mitt kalas. Inget kan stoppa mig så karma och satan och alla som arbetar emot mig ni kan bite me 🖕🏼. 
Anywaay, har nog inte så mycket mer att berätta för tillfället tror jag. Så k bye! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: