fofaa

2016-06-20
11:56:22

Typ 5e gången?

Cheenaa! 
Ligger i sängen och kollar serie. Kollade igenom min blogg och såg min lista som jag svarat på typ 5 olika gånger redan haha XD svaren känns så olika varje gång så tänkte svara på dom igen får se hur det blir nu. Plus har inte bloggat på ett tag så heh. 


 
ÄRLIGHET

hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 1 :) 

vad tycker du om kärlek? Det är ganska nice med rätt person 

när kramade du någon sist? Igår 

kramade du någon speciell? Si, Amanda :P 

har du svårt för att bli kär? Yes 

när fick du senast en komplimang? Kommer inte ihåg XD i fredags eller lördag antar jag 


HAR DU NÅGONSIN

varit medvetslös? Njäe? Eller? 

playat? Well .. 😂

gjort något riktigt dumt? Absolut

gjort något du verkligen ångrar? Absolut

åkt ambulans? Nah

gjort något olagligt? I believe so x) 

blivit polisanmäld? njeeaa

blivit stoppad av polisen? Vem bad dom störa mig ens ba låt mig leva lite

varit på polisförhör? Njä 

slagit ner någon? Tror jag inte

skämts över dig själv? Händer 

tagit droger? ;) fast nä, eller vet inte 

blivit "utnyttjad"? Absolut :( 

gråtit inför någon du tycker om? Om jag har 😂 emotional wreck  

misshandlat någon? mentalt kanske

umgåts med folk som sysslat med droger? Abow

SENASTE PERSONEN SOM

sov i din säng? Well jag såklart? Haha

såg dig gråta? Nej fan vill inte svara XD eller jag minns inte faktiskt

fick dig att gråta? Well.. Ba nej. 

du gick på bio med? André

du var tillsammans med? Usch -.- Ba usch å blä å fy 

du saknade? Jovan, so bad 😭😭

sa att den älskade dig? Jovan 😭

Fullständigt namn? Cecilia Genara Areco 

Vart bor du? S:t eriksplan 

Bor tillsammans med? Mor och far

Husdjur? - Gerbiler

När är du född? - 10 mars, 96

När ska du sova ikväll? - Vadå ikväll, snart dags för siesta? 

Duschat idag? - No :( soy cochina

Pussat någon idag? - Nope, men ska väl pussa mina gerbiler snart

Vad har du ätit? - Idag? Nada

Dagens bästa? Min säng

Dagens roligaste? No idea 

Har du många vänner? - tillräckligt många

 Hur många har varit otrogna mot dig? - uhm inga vad jag vet. 

Har du pojk-/flickvän? - nope 

Vem pratade du med i telefon senast? - André

Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Från Jovan, han sa: Haha ooh bby, it's too late 😿


DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:

Saknat någon? - Si pues 

Ångrat något? - som vanligt :P 

Ljugit? - har jag säkert 

Svikit någon? - hoppas ej det

Gråtit? - porque tho

Skrattat? - Absolut

slagits? - Nah

9 FRÅGOR OM DINA VÄNNER:

vem vet allt om dig? - ingen haha xD 

vem är den roligaste av dina vänner? - hmmmmm.. Elli, lätt 

vem är snyggast av dina vänner? - alla är vackra på sitt sätt :)  

vem är den du helst har filmkväll med? - I dunno faktiskt.. XD 

vem står dig närmast? - Det måste nog vara Amanda, Jovan och Elli. 

vem har du känt allra längst och fortfarande känner? Yasmine

vad skulle du göra om någon av dina vänner dog? - ingen aning asså

vem är din senaste kompis? - öhhhh, no se 

hatar du nybro för att du inte bor där? Que   

gillar du någon ?- I have no feelings 









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: