fofaa

2016-06-22
14:15:56

Sigue asi

Holaaaaaaaa!
Ligger i sängen hemma nu för jobbet ringde inte idag x( haha, känner att jag kommer vara freaking fattig den här sommaren. Fml. Får lön imorgon iaf. Och det kan gå lite hur som helst.. Så får nog vara lite försiktig med den x) jag vet iaf vad jag måste köpa så ska nog hålla mig strikt till det.
Hmm, men en annan sak jag funderar på att köpa, som lär göra ont i den lilla plånboken jag har, är en medaljong. Nu förväntar jag mig att alla som läser inte är som Elli och inte vet vad det är XD det är iaf som ett halsband som man öppnar och innuti finns det oftast bilder. På föräldrar, syster/bror, pojkvän, vänner etc. Man väljer själv vad man lägger in för bilder. Tänkte skaffa en förut för ganska länge sen och mamma sa att hon ville köpa den till mig som födelsedagspresent. Men när hon tog upp det igen så var jag tillsammans med mitt senaste ex så jag ba hell nah. Visste redan då att det skulle vara waste of space på ett sådant smycke. Och nu funderar jag på att lägga in bilder på mig och min kusin och mina föräldrar. Men nu vet jag att mamma inte vill betala den för hon köpte redan ett annat halsband till mig x) fml. Och asså fan själva medaljongen OCH kedjan separat är dyrt. Billigt egentligen men för sådana som jag så är det lite väl dyrt hahaha. 
Men jaja! Nu är jag typ ensam i Sverige haha. Typ alla har åkt bort eller ska åka bort. Amanda åker imorgon, Elli ska inte bort men hon försvinner på familjegrejer för det är midsommar snart -..- Jovan och Nikola :'( vill inte ens prata om det hahahaha. Mitt liv asså. Ska dränka mig i alla kläder jag köpt. Ska faktiskt kolla igenom min garderob nu. Vet att jag köpt så jädrans mycket men ändå känns det som om jag inte har jäck shit. Sååå, ska gå och försöka prove me wrong. Byezzz.
dör
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: