fofaa

2016-02-03
17:44:54

Nu händer det grejer!

Hej! 
Har precis fixat lite grejer inför universitetet :o har antagligen inte ens använt mig av ordet "universitet" på bloggen än men nu kommer det! Hade ju tänkt plugga i höst, om jag kommer in nånstans dåra man vet ju aldrig.. Men ah, det jag vill plugga är iaf psykologutbildning eller i alla fall något inom den riktningen. Ska även göra högskoleprovet också. Fett nervös, vet ej om det kommer hjälpa alls men hoppas verkligen. 
Hmm, gymmade idag också med Elli. Rätt så länge dessutom, kunde knappt gå när vi var klara asså hahaha jävla spaghetti ben typ. Fick ryck igår för jag vägde mig och fick sån ångest och blev riktig paranoid och ba nope jag vägrar gå upp så ah, ska försöka ändra mina matvanor också för jag äter för jävla mycket och det är inte bra D: Mami ska hjälpa mig för hon är ju typ träningsfreak och nyttigt-mat-freak XD så yaaah.. 
JUSTE! Igår fick jag även hem två böcker jag beställde hem ett litet tag sen, en handlar om en kvinna som diagnotiserades med alzheimer och skrivit ner hur det varit att ha sjukdomen osv, den andra är typ en roman och handlar om en tjej med schizofreni. 
MMM nu ska jag nog äta typ yoghurt och sen kolla film med mamma om min jävla HDMI sladd vill funka vilket den inte gjorde sist x( kanske diskar sen också.. ugh har inte lust >:( 
Siri fett otrevlig lyssnar inte ens på vad jag säger sen ba har hon inte
mitt nummer wtf. Much rude, K bye
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: