fofaa

2016-02-28
00:39:05

Love makes everyone a little gay

Yo!
Ligger i sängen nu och kollar two and a half men och ska sova ganska snart. Är rätt så trött. Har verkligen inte orkat blogga ugh. 

Har iaf jobbat under veckan förutom i torsdags då jag gick till arbetsförmedlingen, måste dit igen nu på onsdag ._. Orkar inte.
I fredags slutade jag klockan 17:00 sen träffade jag Yas ett tag, vi chilla hos mig för jag var vrålhungrig hahaha så sprang hem för att äta. 

Idag gymmade jag med Elli sen tog jag ett lååångt och skönt bad. Kände mig så freeeesh. Mitt hår är fett mjukt nu och luktar gott. Ahhh love it😍 
Imorgon ska jag övningsköra tydligen, som jag inte gjort på så långt tid. Är inte så taggad från sist. Men måste ju börja igen någon gång så varför inte nu när jag redan är påväg mot en tidig död. 
Haha K bye!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: