fofaa

2016-02-24
06:11:00

He told me to "besa mi culo"

 Hej! 
Sitter på sängen nu och dricker kaffe och har en liten stund nu innan jag måste börja röra mig mot tbanan ._.
Dom som läser har mig säkert på snap och sett min story :P Jobbade igår, dom ringde på morgonen nrär jag var helt zzZZzzzzZzz... död typ. Åkte till nacka för att jobba där, tyckte om det faktiskt hehe personalen vart trevlig speciellt tjejen jag jobbar med :) ska till samma ställe idag igen då dom requesta mig höhöhööh kände mig honored. 
Det dåliga dock är att jag bara sovit totalt kanske 3 timmar idag. Kom hem efter klockan 5 igår och vart död för jag inte hade sovit mycket dagen innan det heller(visste inte att jag skulle jobba). Så kom hem, lagade middag sen deckade jag på sängen i typ 2 timmar.. Sen kunde jag inte somna om igen förrän typ halv 3.. sen vid halv 5 gick jag upp för att duscha oså, fixa lunch. Såå planerar nog att sova på min rast hahaha. 
Ville egentligen plugga igår efter jobbet men ah.. Lite svårt när man deckar. Idag kommer jag definitivt inte orka med det. Eller får se, kaffet kanske hjälper vem vet lixom. 
 
Hmm vet inte om jag har så mycket mer att säga.. Jo uhm var hos fabbe i lördags, vi hade chillkrök det vart nice. Men att dricka en hel flaska vin själv var väl inte det smartaste.. Mådde inte så bra dagen efter kan jag säga x( 
 
Men jaja, imorgon ska jag till arbetsförmedlingen runt klockan 10 tror jag. Nåt jävla möte som tydligen vart obligatoriskt. Ugh, nu ska jag fortsätta med mitt kaffe och snart börja gå. K BYE!
 
Har inga nya bilder att lägga upp.. så detta får duga xP
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: