fofaa

2016-02-19
23:17:31

Det tog sin tid.

Hej! 
Sitter och kollar videos på youtube nu haha. Om någon spansktalande läser(tvivlar starkt tho) så kolla andynsane på youtube, älskar han vill typ gifta mig med honom. Så satans rolig hahaha xD och snygg hehe. 
 
Iaf! Igår var jag på vikariekurs med Louise, det var ganska nice och kul. Efteråt träffade vi Erik en stund, hade inte sett han på så himla lång tid shit asså. Så vi pratade en stund sen behövde Louise dra till universitetet för en föreläsning så drog hem. Någon timme senare kom Jovan hit och vi hängde ett tag, försökte lära honom spanska sen lärde han mig lite serbiska ^^ sen lagade jag middag till honom sen drog han hem. 

Idag kom Elli hit och sen drog vi till Mall of Scandinavia. Finns en sån fin affär där som heter River Island, finns så fina saker där. Det är lite dyrare där än vad jag är van vid hahaha, men fan värt det. Dem har skitfina väskor också. Men köpte inget därifrån idag, fanns en tröja som var ganska fin med öppen rygg också men kände att den inte passade mig :( 
Aja kollade lite andra affärer iaf, köpte tre tröjor och ett iphone skal x) är fett glad, och har beställt en tröja från Nelly också haha. Längtar tills jag får den. 
Srsly är typ en shopaholic ._. 

Men nu till det viktiga! Jag har äntligen fått jobb :D som vikare på förskolor/grundskolor eller fritidshem. Skrev på avtalet en stund sen höhö. Det är ganska nice att man kan fylla i/välja vilka dagar man vill eller kan jobba. Sen väntar man bara på att dem ringer med ett uppdrag som man får ta :P Oså äre klaaaaart. 
Men nu ska jag leka med mina bebisar x3 såå K bye.
Höhö Louise och Erik ^^ 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: