fofaa

2016-02-29
11:42:00

Ait

Hej!
Lyssnar på musik och dricker kaffe nu för att vakna till lite. Verkar inte som om jag behöver jobba idag så ska passa på att städa mitt rum lite. Ligger lite kläder och liknande överallt. Sen ska jag nog skriva ut lite bilder och sedan plugga! 
 
Igår övningskörde jag iaf med pappa på morgonen vilket gick ganska bra. Gick lite dåligt i början för bilen skakade som fucking fan när jag växlade så jag blev ju nojjig och ba omg vad gör jag fel lixom. Men efter 2 försök till så blev det mycket bättre, helt smooth. Men kände mig så nervös och skakig, förstår inte varför tho. Antagligen för det var ett tag sen sist jag körde. Men aja, hoppas jag är mindre nervös nästa gång. 
Sen åkte vi och handla lite och fixade lunch när jag kom hem. 
 
Vid 5 ish träffade jag Amanda i tc för hade inte hunnit träffa henne sen Jovans födelsedag :o så vi var iaf påväg till wayne's sen så ser vi Anna på plattan ahahahaha, hon väntade på Josefine så hon hängde med oss medans. Så satt vi och snacka ett tag, sen joinade Josefine oss också och det vart ganska nice :) Sen skulle dom dra på bio så jag och Amanda vandrade runt lite, sen hamna vi på Lion bar, satt där en stund sen drog vi hem. Så det vart en ganska skön dag! 
 
DOG AHAHA XD inte för att någon annan fattar.. men whatev. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: