fofaa

2016-12-05
21:54:23

För mycket känslor

Hej! Sitter i vardagsrummet nu med mamma och kollar vår novela :D hon halvsover just nu dock haha. Köpte även hem lite mat från max då det inte fanns mycket att äta hemma och orkade ej laga mat..
Har haft det lite segt under natten/morgonen. Somnade väl någon gång efter 1 och halvsov/drömde, sedan vaknade jag randomly och insåg att jag inte kunde röra på mig(sleep paralysis). Så efter allt André berättat, det vi läst om och bilder vi kollat på så vägrade jag öppna ögonen. Kände hur min puls gick upp som fan. Var så rädd. Insåg att jag inte kunde andas heller, några sekunder efter det vaknade min kropp också.
Gick upp efter det då mamma hade vaknat för att gå till jobbet.. oså pratade vi en stund sen gick jag tillbaka till mitt rum. Tittade till gerbilerna och jag blev så rädd. Känns lite olämpligt att skriva om det här men det är bara vänner och liknande som läser så jag skriver iaf. Verkar som att Tortilla hade blivit sjuk, så Leo satt och åt på honom.. hörde Tortilla pipa till och bara låg där och jag började storlipa. Då kom mamma in och hjälpte mig att ta ut honom ifrån Leo :/ Tortilla dog då ett stund senare.. ringde André och pratade med honom ett tag. Sen somnade jag någon timme tills pappa väckte mig och skulle till jobbet, han tog med gerbilerna för att begrava dom någonstans :/. Sen kom André hit och hämtade mig oså drog vi till honom. Det hjälpte mig en del. Kände mig ganska konstig ett bra tag, och paranoid. Vanligtvis blir jag inte så nojjig över småljud i lägenheten men imorse asså, blev rädd av varje ljud.. därför bad jag André att hämta mig :/
Men aja, nu till något mer positivt.
I lördags gick vi ut, jag, André och basically alla Andrés kompisar och några gemensamma vänner. Jag, André och hans kompis förade hos André vilket var ganska nice, senare mot kvällen vart det mest segt. Dålig musik på stället men what to do haha. Igår Åkte jag och pappa och hälsade på min bror, efteråt åkte jag till stan en snabbis och köpte Andrés två sista presenter! Är så taggad på att ge honom presenterna ^^ men mer än så har väl inte hänt. Så k bye.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: