fofaa

2016-12-30
00:55:54

Amanda blir alltid full. 😘

Hej! Ligger i sĂ€ngen nu och kollar walking dead medans Oreo stirrar pĂ„ mig x) han sitter PÅ sitt hus, inte i, och stirrar pĂ„ mig xD han tar en liten mat/vatten paus dĂ„ och dĂ„ men för det mesta chillar han bara dĂ€r och stirrar 😂 lite awkward dĂ„ jag duschade nyligen och fortf Ă€r naken 🙃🙃🙊

Idag har jag iaf varit pĂ„ stan med Amanda och shoppat lite. Tror jag bestĂ€mt min outfit till nyĂ„r. Är dĂ€remot inte sĂ„ taggad pĂ„ nyĂ„r. Är för trött för tillfĂ€llet haha. Blö. Ehm sen bjöd Amanda mig pĂ„ middag pĂ„ fridays ❀ var mys. Sen drog vi till arken zoo i oden, köpte lite grejer till Oreo :). Sen drog vi till systemet och fixade lite grejer till nyĂ„r. Efter det gick vi hem till mig en stund för att dricka lite men Amanda drack typ 80% av allt sĂ„ hon blev full 😂 vilket var kul. Sen har jag inte gjort sĂ„ mycket mer. K bye.

Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: