fofaa

2016-04-16
22:04:18

Vad hände med solen?

Hej! 
Ligger i sängen som vanligt och kollar lost hehe. Tänkte egentligen spela sims, men börjar bli lite trött och seg nu.. Vet inte om jag orkar lixom. Kommer antagligen somna snart medans jag kollar lost x) 
Anyway, idag träffade jag Amanda och Adrian i kungsträdgården. Det var något event där, segt eftersom det var så skitigt väder. Var väldigt kallt ute.. Fabbe och hans flickvän plus några andra var också där men såg dom bara några minuter sen drog vi till Fridays och åt för jag var riktigt hungrig. Sen gick vi till dunkin' donuts och drack varm choklad vilket var mysigt. Sen åkte jag hem och nu degar jag som vanligt. 
Funderar också på att köpa en kappa/trenchcoat. Men kan inte välja vilken. Ugh. Men får se! 
Nu orkar jag inte blogga mer. 
K bye. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: