fofaa

2016-04-08
19:05:50

Snart så.

Hellu! 
Ligger i sängen nu och kollar väskor haha och lyssnar på musik. Ska byta om snart och träna. Har inte gjort det på så lång tid nu och känner att det syns. Speciellt för mamma ger mig choklad typ hela tiden. Ugh. Efter det ska jag försöka kolla igenom lite grejer för imorgon då det är dags för högskoleprovet! Yay. 
Haha imorgon KANSKE jag kommer gå ut med Jovan, han tycker att vi borde fira att vi är klara med HP så ah, lite osäker tho för jag har inte sådär jättemycket pengar och som jag skrivit innan så försöker jag spara pengar till en ny dator. Så yeah, vi får se. 
Hmm vad mer? Igår gick jag till SU för att träffa Jovan och plugga lite. Blev så fml av allt jag bör komma ihåg. WUÄ. Tror inte jag kommer få sådär jättebra betyg.. Men man kan ju alltid hoppas och som Jovan sagt så gäller det bara att göra sitt bästa! Mer än så kan man ju ej göra. 
Hmm men jag har nog inte mer att berätta nu så lägger bara in någon random gammal bild. K bye.
asså wow xD
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: