fofaa

2016-04-24
15:30:00

#Shopaholic

Säger nu på en gång att bilderna inte är så jättebra för jag har inte direkt någon superbelysning i mitt rum och min mobil har inte någon superkamera haha :P Och vissa av kläderna ser mycket bättre ut i verkligheten ok :( 
Btw fottade inte jackan för det blev så sent så orkade inte, plus missade 3 andra plagg men kommer lägga upp en bild på en av dom men det är från hemsidan då :P 
enjåååy.
Båda klänningarna från Nelly! Love em'
Kjolen också från nelly, fett bekväm. 
Man ser inte riktigt vad det svarta plagget är men det är en väst ^^
Det här svarta linnet till vänster har inte jag köpt, fick den av elli och den är fett nice 
 
tröjan till höger är vinröd, fattar inte varför deen blev så missfärgad på bilden
antar att man fattar att det är träningskläder?:P
Dom här är fett fina, likadana btw bara olika färg. Lite korta tho så får dra ner på all fettma mat. 
Dom här två tröjorna, kjolen och den 2:a klänningen är det senaste jag köpt! 
Fett fina för den svarta tröjan har spets och är relativt genomskinlig, den andra är typ uhm också
"genomskinlig" och på sidorna typ öppet. Eller asså kan ej förklara fan den är fin iaf x)
Om man bortser från jackan x3
Ursäkta mina smutsiga skor XD men har ju hunnit använda dom lixom :P
Ska skriva ett till inlägg om någon timme eller nåt. Så k bye for now!
btw kunde inte hitta bild på hemsidan på ett av plaggen jag glömde fotta men whatev :P 
typ så
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: