fofaa

2016-04-25
20:38:13

Kill me typ

Hej! Ligger i sängen nu och hade tänkt gå upp om några min för att borsta tänderna. Blev uppringd imorse av jobbet ofc, så har jobbat hela dagen. Inte så jättelång tid egentligen så det var skönt med tanke på att jag la mig lite väl sent igår. Tänkte egentligen ha en ledig dag imorgon men förskolan jag var på idag bad mig att komma tillbaka imorgon så tänkte att jag tar onsdag och vilar istället sen jobbar igen på torsdag sen räcker det fan. 
Hmm, vad mer. Just ja, helgen berättade jag aldrig om. Den sög fyi. Fredagen var en jävla katastrof kan jag säga. Morgonen började skit, fortsättningen blev inte bättre så var basically på dåligt humör hela den jävla dagen. Lördag och söndag minns jag inte ens vad jag gjorde. Är rätt säker på att jag bara var hemma och tog det lugnt. 
Nu på fredag och lördag ska det tydligen vara någon fest. Antar att jag ska gå, annars skulle det vara nice att fira valborg ute i någon park och dricka och grilla med nära och kära :3 helst bara nära, kära är så jobbiga(jk bli inte butthurt ahah). 
Nej men har nog inte mer att berätta nu då. Så k bye


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: