fofaa

2016-04-11
21:55:53

It has sentimental value.

Hej! 
Ligger i sängen nu och kollar lost xD förhoppningsvis så somnar jag snart också. Imorgon jobbar jag antagligen men det är så oklart om vart. Skulle egentligen till samma förskola som jag var på idag men tydligen hade dom ej ringt in om det vilket gör att jag inte kan gå vilket är drygt eftersom att dom förväntar sig att jag ska vara där imorgon D: så måste ringa till mitt jobb imorgon på morgonen och se lixom. Ugh, segt. 
Men jaja. På onsdag ska jag iaf träffa Amanda! Fett happy, känns som om jag inte får se henne så ofta :/ så det ska bli nice iaf. 
På torsdag kommer jag nog träffa Elli och Jovan då Elli kommer hem imorgon kväll(om jag minns rätt😅) till Sverige WOOP. Men kommer nog inte vara så länge eftersom att jag antagligen jobbar den dagen och dagen efter. Och i helgen blir det pluggaaaaa. Wooh. Fest vid mitt skrivbord. 
K bye. 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: