fofaa

2016-04-17
19:18:57

Bra dag

Hej! 
Borde jag ens skriva vad jag gör? Haha ni som läser varje dag(om någon ens gör det XD) kan redan lista ut vad jag gör. 
Idag fick jag iaf "sovmorgon" haha. Sov längre än vanligt, till 11 typ. Var ganska skönt. Sen vid 1 började jag fixa mig för jag, mamma och pappa skulle till skärholmen för att handla lite saker från ÖoB och sedan ärta lunch tillsammans ^^ det var fett nice. Fick en ny hårborste och deps hehe, min höll på ta slut så det var nice. Sen efter att vi ätit så kollade jag vero moda för hade sett två trenchcoats online som jag ville testa. Dom fanns inte där men hittade en annan som var fett fin men inte i min storlek.. Fanns bara M och L 🔫 sen gick vi förbi new yorker så kollade där och AHHH hittade en fett fin. Är så nöjd.
Lägger upp bild någon annan dag tho, orkar verkligen inte nu haha.  

När jag kom hem städade jag mitt rum, plockade undan alla mina kläder, bytte sängkläder, diskade osv. Så nu är det lite mer hemtrevligt i mitt rum XD 
Nu har jag precis installerat sims på datorn, ska ladda den en stund sen får vi se om jag ens orkar spela för jag är trött som vanligt 😬 blir att jobba heldagar hela satans veckan. Woop. Förutom fredag. Då är det vila hela jävla dagen. Längtar redan. 
Men jaja! Ska fortsätta kolla lost nu. K bye.
Fett gooott. 
Det här var från igår, glömde ba lägga upp plus det var inte ens en nice bild för det är massa människor på bilden och vädret vart bajs. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: