fofaa

2014-03-18
22:04:26

WOAH!

Hellå, borstade precis tänderna och kollar serie hihi ^^ har bestämt mig för att inte stänga bloggen ÄN, eller aa delvis för jag typ inte orkar haha. 
Men iaf! Ska berätta lite vad jag gjort, igår träffas jag jovan efter skolan, vi gick hem till mig och testade mitt nya cod, det var ganska nice hihi men tog en liten stund att lxm fatta allt XD sen kom yaas, tvingade henne spela zombies <3 she loved it, sen åkte vi till tc men jovan åkte hem :( men jag och yas mötte elli och vi gick och SHOPPA! Är så glad, har relativt mycket pengar kvar och funderar på att shoppa med elli då i new yorker hihihi ^^ men aa, ööh tror inte jag har mer att berätta typ? Eller jo! Har fått nya vänner i min klass, vi tog några selfies på snapchat I shall show you, men annars heddå!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: