fofaa

2011-09-30
21:22:00

svensk punkare.

Haaaaalo däär.
Kom typ nyss hem väntar på mat o snackar lite med mandaaaaaa :p efter skolan skulle vi hänga med jovan o nikola i tumba men dom dissa oss för privatlärare (-.-----------) så vi drog t rinkeby o träffade några jag vene.....amandas kompisar typ? Sköna,kaxiga o lite roliga = blattar. D va helt ok men dom va dödsuttråkade, AJA men nt mkt hände dagen har faktiskt vart ganska nice :D vene vrf,men idag var helt OK. Hängde mkt med anna o ellinor i skolan,brukar vanligtvis nt hänga mkt me anna....hon gillar nt riktigt att va me mig xd aja får hoppas att hon fortsätter hänga med mig för hon e kul att spanka,o idioten exposa halva mitt bröst i datasalen.....nice-.- däremot när jag försöjte göra samma mot henne så lacka hon på mig??!?!?! Idjut.
 
ANYWHORE,har nt mkt mer att blögga om så seeeeee yaaaaaa :DDD