fofaa

2011-12-31
18:37:07

Nåt bra hände?

Tjeeenis!
Sitter nu typ chattar lite med sveta o nikola :p
Varit med yas från ungefär kl 2-6?
elr halv 5 kanske. Vi hade d nice iaf,vi åt kebab,TACK FÖR KEBABEN JIZZ :D minns nt om ja sa tack..fett elak. Så skriver tack nu iaf ^^
Köpte en plattång oxå funkar helt okej,bättre än den andra skiten jag hade.
Nånting bra hände iaf ^^
för jag fick nt åka t jovan o nikola :( e fett ledsen wuäää..måste tyvär åka t slussen med mamma o papa-.-
dom sa ja kmr få lite champagne :D:D yay -.-
annars händer inget spec,blir väl ett bra slut o en bra början för 2012 antagligen?
Lite för mkt drama i år,ska försöka fokusera mest på mina vänner & betyg i år.
Ska försöka undvika drama för ja orkar inge mer -.-
Jag är fan lycklig nu,behöver inge mer drama. Ska nt fokusera på andras drama heller,hjälpa andra när jag kan så mkt jag kan.
Men annars försöka göra d bästa av d här året! :D
HEDDÅ!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: