fofaa

2018-02-20
00:59:42

Dag 8 - 10 saker ni inte visste om mig

1. Om jag är själv så kan jag inte sova utan att ha en serie/film i bakgrunden. 
2. Älskar att kolla sorgliga filmer och göra mig själv ledsen, förutom Hachiko. 
3. Är besatt av fler kända tjejer än killar. 
4. Jag har drömt flera gånger att Oreo fått kaninungar. 
5. Jag gillar inte när folk (André) sätter på saker bara för att testa eller hålla på. För mig känns det som att man slösar batteriet även om det inte gör någon större skillnad. För mig gör det skillnad.
6. Gillar inte att träffa nya människor när det är mer människor där som jag inte känner än som jag känner. 
7. Gillar inte barn, inte ens släktingar. Men är ganska säker på att det är en fas då jag brukade gilla barn innan. 
8. Jag pratar med Oreo varje dag. Om jag kunde så skulle jag face time:a honom varje gång jag inte är hemma. 
9. Är besatt av André, det märks inte när man ser oss men det är så. 
10. Har alltid varit och kommer alltid vara besatt av gosedjur. 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: