fofaa

2017-10-12
15:09:32

Dag 22 - något jag förut hatade men lärt mig att älska

Den här är så lätt att svara på. Det är sjukt egentligen. Alla som kände mig förut vet hur mycket jag hatade android och speciellt Samsung. Jag kunde konstant snacka skit om android och hur Apple är bättre och mer clean och skön etc etc. Den som vet mest om mitt hat är då mitt ex, vi kunde diskutera varje dag och snacka skit om varandras telefoner (för han hade en Samsung och hatade Apple). Och nu sitter jag själv med en Samsung s7 edge och skulle aldrig någonsin vilja gå tillbaka till iPhone. Kan misstänka att jag kanske gör det i framtiden, men hoppas verkligen inte. Älskar min mobil, skärmen är grym, behöver inget jävla Apple Id eller något annat onödigt, älskar mitt skal älskar allt typ. Kan ha teman, kan göra så mycket mer än vad jag kunde på min iPhone. Däremot är det lite svårare för mig att hitta snygga skal vilket är irriterande, men har ett nu iaf som jag älskar! Och jag älskar android nu som jag fick lära mig med tiden ^^ flera år faktiskt haha. 

K byezz. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: