fofaa

2017-06-01
20:30:44

Las Palmas

Hej! 

Nu har det gått lite tid sen jag och André kom tillbaka från Las Palmas så tänkte att det var dags att blogga då André sitter ganska otåligt och väntar på att jag ska blogga igen ^^ 
Såå, vet inte vad jag ska berätta egentligen. Vi var där i 10 dagar. Vi solade, badade, Jag krossade honom när vi körde fotboll hihi ^^ vi shoppade, gick på barer, restauranger och så gick vi på fotbollsmatch! Var skitcoolt, seriöst. Inser folk ens hur nära vi var Messi och neymar?! Piqué var dock inte där så inte shakira heller 😪😢 det coola var att vi blev bjudna till matchen, så vi behövde inte betala för biljetterna vilket var skitnice. Och vi fick dessutom åka till hotellet där Barca spelarna var för att hämta biljetterna i receptionen. Var ganska coolt för det var fans utanför hotellet men dom fick inte gå in, så vi blev eskorterade in av en polis/vakt 😁 
Juste! Oså rökte jag vattenpipa för första gången. Vilket var ganska Nice ^^ 
Sen kom vi tillbaka, 4 dagar senare gick vi på min brors bröllop. Var ok ett tag sen blev det inte så kul men det spelar ingen roll ^^ drama finns överallt. Fml. Sen har inte så mycket mer hänt. Så k bye. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: