fofaa

2017-01-09
21:40:55

Rastlös med 0 motivation.

Hej!!

Ligger i sängen nu och kollar på min dramatiska novela. Är trött och har huvudvärk och vill typ begrava mig under täcket. Ugh. Har försökt vara mycket med Oreo idag men den otrevliga lilla grisen kommer bara ut ur buren när han är hungrig xD haha. 

Så vad har jag missat att berätta om? Ehm, sålde mitt terrarium och Leo idag :( men det är samma familj som köpte tjejerna också det är ganska skönt faktiskt. Killen var jättetrevlig så jag är ganska ok med det. Men var fortf ledsen.. 
vad mer? Hmm. JUSTE! Min padre fyllde år nyligen så vi gick ut och åt grekisk mat. Var skitgott. Blev så jädrans mätt. Efteråt åkte jag hem till Andrés familj för hans pappa fyllde ockå fyllde år. Så vi drack, åt dansade osv. Var också skitnice. Sen sov jag hos André för det var närmare och sen har jag bara ruttnat hemma. Också för mitt sl kort har gått ut. Kan inte lämna hemmet förrän mamma och pappa åker till Argentina x( 
Ok nu har huvudvärken tagit över. Bye. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: