fofaa

2017-04-20
18:09:54

Så mycket yet not at all

Hej! 

André har tjatat om att jag ska blogga så gör det nu ^^ 
Har inte gjort så mycket mer än att plugga, försöka plugga, vart med André och lite med vänner ☺ ska plugga igen om en stund. Nästa vecka ska jag äntligen till frisören och hudläkaren. Håret har blivit väldigt långt och det är lite kluvna toppar här och där haha xD sen är det inte så långt kvar tills jag och André åker! 😀är lite nervös faktiskt haha, är rädd för att gå vilse xD eller glömma något viktigt. Men mamma hjälper mig packa så jag lär inte glömma något. Hon ville t o m packa ner ost. Ja, ha-ha. 🧀. Förutom det så tror jag inte att jag har något mer att berätta 🤔 som jag kommer på iaf. K bye. 

Jag är inte skelögd, det är filtret 😂
OCH det här är från när det kaosregna från ingenstans.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: