fofaa

2016-10-06
02:21:33

Ok

Hej! :)
Ligger i sängen nu och hade tänkt somna any minute now. Kollade igenom min blogg lite och hittade en lista som jag tänkte köra igen. För vet aldrig vad jag ska blogga om x) börjar nu på en gång och sen ska jag sova. Så g'night

Dag 1. Lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta

Dag 2. Fem bilder som får mig att må bra

Dag 3. Någon jag älskar

Dag 4. Såhär ser jag på mig själv

Dag 5. Berätta om ett tillfälle du skulle vilja uppleva igen

Dag 6. Bästa dagen iår och varför

Dag 7. Var ser jag mig själv om 10 år

Dag 8. Sporter jag gått på genom tiderna

Dag 9. Vad jag vill jobba med när jag blir vuxen

Dag 10. Det här får mig att må bra

Dag 11. Betydelsen/Anledningen till mitt bloggnamn

Dag 12. Något jag är stolt över

Dag 13. Något jag måste hinna göra innan jag dör

Dag 14. Gamla bilder på mig

Dag 15. Planer inför sommaren 2017

Dag 16. En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Dag 17. Mina mellannamn och vad jag tycker om dem

Dag 18. Favoritfilmer

Dag 19. Det bästa TV/Dataspel jag någonsin spelat

Dag 20. Alla mina hårfärger

Dag 21. Min favoritplats

Dag 22. Något jag förut hatade men lärt mig att älska

Dag 23. Något jag inte klarar mig utan

Dag 24. Min tro om vad som händer efter döden

Dag 25. En låt som alltid får mig att må bra

Dag 26. Någon jag vill byta liv med för en dag & varför

Dag 27. Detta är jag beroende av

Dag 28. Något som gör mitt liv värt att leva

Dag 29. Största rädslan

Dag 30. Berätta om ett minne från en resa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: