fofaa

2016-11-29
22:28:12

Fredag

Hej!
Skulle bloggat om vad jag gjorde i fredags/helgen men hade typ aldrig tid på riktigt asså. Så kan väl lika gärna göra det nu då.
I fredags var jag, André och Jovan hemma hos Elli. Vi spelade uno ett tag haha, var ganska roligt. Tyvärr så är jag en sån dålig förlorare så jag blev arg ganska många gånger. MEN, jag vann i slutet iaf. HEHE. 
Sen körde vi twister ett tag. Jag förlorade massor med gånger. Heh. Efter ett tag åkte jag och André till Dovas i skanstull, vi gick på nå stand up komedi show? Säger man så ? André lär rätta mig när han läst hah. Men iaf, det var ganska roligt. Blev väl lite full eller lullig. Träffade också en tjej där från Europaskolan så det var nice. Sov över hos André då det blev lite sent, dagen efter vart jag och provjobbade. Gick väl helt ok, jag var lite vilse men aa det var väl inte så konstigt. 
Dagen efter skulle jag hem till André och sova över. Vi båda vaknade lite sent heh, Men aa, gick dit, myste, hade det ganska nice. Samma dagen efter tills på kvällen då jag skulle hem. 
Hmm, igår fick jag hem tre av Andrés julklappar :) blev ganska glad. Beställde precis en till och ska till stan och se om jag kan hitta två andra sen är jag klar. Eller nästan typ. Har en liiiten till sak att fixa klart SEN är jag klar. Då är det bara att slå in allt ^^ 
 
Orkar inte lägga upp alla bilder från fredagen, dom flesta finns på min fb ändå :) 
k bye. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: