fofaa

2016-05-13
20:44:01

Upp och ner

Hej!
Nu sitter jag i köket och äter lite pizza och kollar oth :P
Ska ut med Nikola ikväll och en av hans kompisar. Vi ska spela biljard. Ska nog bli nice :3 
Har inte mycket att berätta, eller jo men nej. Mår inte sådär super bra tho, så det är segt x( wuä. Är typ på dåligt humör hela tiden. Men jaja. 
Jobbade idag. När jag äntligen slutade och väntade på bussen så blev alla busslinjer inställda pga nån jävla olycka. Ringde tre olika pers och ingen ville/kunde hämta mig så blev ännu mer pissed -.- pappa var en av dom så senare fick han skuldkänslor.. Därav pizzan 😂 hahaha! 
Hmmm men jaja ska lägga in lite bilder från igår då jag och amanda äntligen träffade älfy igen! Det var mys.k bye. 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: