fofaa

2016-03-02
03:03:37

Why tho?

Hej! Ligger i sängen nu och ska sova så fort jag är klar med detta inlägg. Tänkte egentligen sova massa timmar sen men hade svårt att somna -.- men nu känner jag mig trött så borde ej vara några problem😋

Jobbade idag iaf, dom ringde mig runt kl 12 så det var chill, var redan uppe och hade hunnit äta frukost höhö. 
Var inte så nice att jobba idag tho, dom på förskolan verkade så lost fattar inte ens varför dom ringde in mig, dom visste lixom inte ens vart dom ville ha mig så fick gå runt bland alla avdelningarna :S men aja ska inte klaga för mycket, vill inte ha dålig karma. Behöver all bra karma jag kan få. 

Slutade iaf 16:30, eller fick gå tidigare för fanns inte mycket att göra mot slutet så ah. Kom hem och åt middag och typ decka halvt på sängen. Vet inte varför riktigt för hade ju sovit ganska bra och länge och hade bara jobbat halvdag.. Men whatev, medans jag sov så bomba folk mig typ -.- eller ska ej överdriva men folk skrev lixom och det hördes och det är ganska annoying när man håller på somna halvt 🔫 man blir ju helt leave me aloneeee. Meeeeen det var några få medelanden som man vart glad att "vakna till" heheehhe 😏 nej men haha, lika bra att folk skrev för hade haft svårare att somna nu om jag tagit en för lång siesta xd 

Imorgon blir det iaf att gå till arbetsförmedlingen igen😊😊😊😊😊😊😊 yay(-.-). Sen antagligen plugga/kolla utbildningar eller något åt det hållet. 
Nu har jag nog inge mer att berätta så k bye. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: