fofaa

2016-03-12
23:43:00

Party

Holaaa! 
Ligger och kollar greys anatomy nu och pratat lite med min kusin ^^ 
Igår var iaf mitt kalas som var ganska nice. Fick så awesome presenter så vill bara tacka alla som kom och för alla presenterna jag fick! Dom var awesome älskade alla! Sadly tog jag inte många bilder alls asså :( men jaja! Fick massor med grejer iaf; Amanda gav mig fett fina underkläder och en skitawesome bok, kollade precis igenom den lite snabbt. Det är en bok med recept på massa cocktails, alla ser skitgoda ut och jag känner att den kommer komma in handy ^^ Elli gav mig en jättefin tröja, vet inte hur jag ska förklara den riktigt men den är ärmlös iaf, testade den imorse och den satt skitbra! Loved it. Jovan och Nikola gav mig smycken, ett armband och ett halsband som jag har på mig just nu! Skitfina båda två, båda är hjärtformade. 
Yas gav mig en fett mysig pyjamas; linne och shorts. Sov med dom inatt och ska göra det ikväll igen ^^ 
Alex gav mig shotglas(som jag glömde hos fabbe tho) och en plunta hahaha blev asglad, faktiskt velat ha en fett länge men aldrig haft tillfälle att köpa en haha så det vart perfa! 
Och så till sist Louise hahha, vart tvingad att öppna presenterna på restaurangen och vad är det hon köpt till mig?:P en vibrator hahaha, den är awesome(inte hunnit testa än tho😂) och vibrerar som fan! 
Älskade alla mina presenter så återigen TACK ALLA! 
 
Idag har jag däremot bara vart bakis, haft en äcklig huvudvärk och känt mig snurrig hela dagen typ. Ska fan aldrig mer dricka vodka. Ska hålla mig till vin från och med nu, eller öl ba. 
Har även beställt lite kläder och nagellack så borde komma nån gång i veckan ^^ så är ännu mer excited för det. Passade på att köpa nya träningskläder för jag knappt har några haha! Och nu ska jag kolla om jag kan hitta matchande bh:s till underkläderna Amanda gav mig :3 
Men nu har jag inget mer att skriva om så byeezzz
 
 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: